تهران سما نوشت: هابیبل درویش با بیان این مطلب افزود: ایستگاه نعمت آباد با هزینه 90 تا 100 میلیارد تومانی به بهره برداری رسید که 40 درصد آن مربوط به کار ساختمانی و 60 درصد آن مربوط به کار تجهیزاتی است.
وی ادامه داد: خط سه متروی تهران با عبور از نقاط ترافیک بسیار مهم شهر تهران شامل میدان راه آهن، میدان ولی عصر، تقاطع بهشتی و شریعتی و تقاطع با خطوط دیگر مترو شامل تقاطع با خطوط یک، چهار، شش و هفت نقش عمده ای در جابه جایی مسافر شهری به عهده خواهد داشت.
درویش به مشحصات ایستگاه نعمت آباد اشاره و اظهار کرد: ایستگاه نعمت آباد از 2 ورودی و امکانات ویژه شامل پله برقی، آسانسور مخصوص معلولین از سطح خیابان تا سکو سیستم تهویه و اطفاء حریق برخوردار است.
وی در ادامه افزود: انتظار می رود ایستگاه نعمت آباد روزانه 25 تا 30 هزار مسافر جابه جا کند.
مدیرعامل متروری تهران در ادامه با بیان این که سازمان حسابرسی در ایران یکی از معتبرترین حسابرسی ها است خاطرنشان کرد: مترو سالیانه حسابرسی شده است و حسابرسی سال 92 و 93 مطلوب گزارش شده است و این صنعت را باید از سیاست جدا کنیم.
نظر شما